فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین

فرهادی گفت: در حال حاضر ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال بوده و در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «فرزاد فرهادی» در دیدار با رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین بیان کرد: مرکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد تشکیل می شود و در سایر نقاط هم با حضور فعالان عرصه های مختلف شکل می گیرد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 63 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال بوده و در حال خدمت رسانی به نیازمندان است که تلاش می کنیم توسعه کمی و کیفی این مراکز سرعت یابد تا بتوانیم خدمت به مردم با دست مردم را هرچه بیشتر محقق کنیم.

 

وی اضافه کرد: استان قزوین افتخار دارد که نخستین مرکز نیکوکاری را در نیروهای مسلح راه اندازی کرده است که پرسنل لشگر 16 زرهی در این زمینه پیشگام شده اند.

 

فرهادی تصریح کرد: شکل گیری مراکز نیکوکاری در میان فرهنگیان و سایر اقشار از گام های جدی است که برداشته شده و شاهد آغاز به کار 2 مرکز نیکوکاری در ناحیه یک و 2 آموزش و پرورش استان هستیم.

 

وی اعلام کرد: در مرکز نیکوکاری حساب بانکی به نام اعضای آن مرکز افتتاح می شود و خود اعضای هیئت مدیره و سایر اعضا کمک های مردم را جمع آوری کرده و خودشان هم برای نیازمندان هزینه می کنند و کمیته امداد در این زمینه دخالتی ندارد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: حضور و فعالیت اقشار مختلف در مراکز نیکوکاری صحنه های زیبایی را از انفاق، احسان، همدلی، همکاری و خوب بودن را در مقابل چشمانمان قرار می دهد و انگیزه ای برای تأسیس مراکز جدید در مناطق جدیدتر را ایجاد می کند.

 

وی توضیح داد: فعالیت موسسه های خیریه و مراکز نیکوکاری که به صورت مردمی است مورد استقبال کمیته امداد است و ما به هیچ وجه این مراکز را در مقابل و یا در رقابت با خود نمی بینیم.

 

فرهادی خاطر نشان کرد: اساس نگاه و حرکت کمیته امداد خدمت رسانی به نیازمندان است از این رو هر حرکت و تلاشی که این جریان را تقویت کند مورد حمایت کمیته امداد است.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در محله های مختلف و حتی در میان گروه های صنفی و شغلی مختلف همچون کانون کارشناسان، مرکز نیکوکاری را راه اندازی کند.

کد خبر 932518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha