ضرورت حمایت شرکت های صنعتی از ورزش ایلام/ ۱۳ خانه ورزش روستایی تجهیز می شوند

استاندار ایلام گفت: شرکت های بزرگ صنعتی استان استان از جمله پتروشیمی، پالایشگاه گاز استان و بخش خصوصی در حوزه حمایت از ورزش استان مسئولیت اجتماعی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان ایلام، شامگاه روز سه شنبه(۶ خرداد) به ریاست« قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام در سالن جلسات شهید رجایی استانداری این استان برگزار شد.          

 

استاندار ایلام در این نشست خواستار حمایت شرکت های بزرگ استان از تیم های ورزشی بومی شد و اظهار کرد: خوشبختانه استان ایلام در حوزه ورزش های قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن در کشور دارد و در این راستا شرکت های صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی، پالایشگاه گاز استان و بخش خصوصی مسئولیت اجتماعی دارند.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه به نقش تاثیر گذار ورزشکاران، پهلوانان و پیشکسوتان ورزش در کمک به مردم در اتفاقات و حوادث روی داده  در استان اشاره کرد و گفت: همیشه ورزشکاران و قهرمانان در امور خیر پیشگام بوده اند و امروز هم در پیشگاه مردم دارای عزت و احترام هستند و می توانند در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی نیز اثرگذار باشند.

 

وی با تقدیر از حوزه ورزش و جوانان در بحث مبارزه با کرونا و مشارکت در امر کمک مومنانه، افزود: حوزه ورزش و جوانان استان علاوه بر پویش های مردمی در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا در بحث ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی نیز پای کار آمد و این همراهی و همکاری قابل تقدیر است.

 

استاندار ایلام از عدم اجرایی شدن زورخانه در شهر ایلام انتقاد کرد و گفت:  انتظار دارم  وعده ای که در این خصوص به ورزشکاران و مردم  شهر ایلام قول  داده ایم زودتر به نتیجه برسد.                                                                              

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام  نیز در این نشست، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی، روستایی و ورزش های همگانی از اولویت های مهم و هدف دار این مجموعه است.

 

«مظفر علی شائی» گفت:  برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه‌ریزی هدفداری داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی، روستایی و قهرمانی باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.          

 

وی افزود: این اداره کل با توجه کمبود اعتبار مالی نسبت به سال قبل برای 13 خانه روستایی تجهیزاتی بالغ بر130میلیون تومان خریداری شده است و طی هفته آینده به این خانه های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اهدا می گردد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت: دستگاه های دولتی و شرکت های صنعتی استان در راستای عمل به مسولئت های اجتماعی خود بیشتر از گذشته در بخش ورزش قهرمانی سرمایه گذاری کنند.      

 

وی تصریح کرد: مجموعه ورزش و جوانان استان در راستای مبارزه با کرونا و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا، در دو نوبت 1400بسته حمایتی غذایی به ارزش مالی بین 150 تا 200هزارتومان بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.    

 

«نصرت الله کریمی» معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست، به بیان اقدامات این اداره کل در خصوص دستورالعمل ها و همچمین فعالیت های این مجموعه در خصوص گند زدایی و مقابله با ویروس کرونا پرداخت.   

 

وی در ادامه به ارائه آماری در خصوص عملکرد این اداره کل در حوزه ورزش استان نسبت به سال قبل پرداخت و  خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بیشتر آیتم های ورزشی استان شاهد رشد مثبتی بوده ایم.

 

گفتنی است، جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان با حضور استاندار ایلام و معاونین  اعضای ستاد شورای اداری استان  در سالن کنفرانس شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.         

کد خبر 932524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha