تحقق افزون بر ۸۳ درصدی مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان

محمدی گفت: در سال گذشته ۸۳.۵ درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کیوان محمدی» امروز(پنج‌شنبه، ۸ خرداد) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان که با حضور «محمدباقر نوبخت» در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی ۴۰ مصوبه داشت گفت: بیش از ۸۳ درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان در سال ۹۸ محقق شده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال گذشته را ۱۸ پروژه با ۵۳ زیرپروژه اعلام کرد و افزود: امسال ۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان گیلان به تصویب رسیده است.

 

وی ادامه داد: از این مجموع ۹ پروژه مربوط به میراث فرهنگی و ۱۰ پروژه مربوط به جهاد کشاورزی است و مابقی مربوط به دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط است. 

 

محمدی با بیان اینکه سال گذشته ۹ دستگاه اجرایی درگیر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بودند که بر اساس ابلاغیه جدید امسال ۶ دستگاه درگیر این موضوع هستند اعلام کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای سه هزار و ۳۱۱ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

 

وی با تصریح اینکه امسال پروژه‌های اقتصاد مقاومتی زیرپروژه ندارند به پروژه‌های جهش تولید اشاره کرد و اظهارداشت: ۱۲۸ پروژه پیشنهادی جهش تولید به ستاد کشوری معرفی شد که در نهایت ۹۲ پروژه استان مصوب شد.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خاطرنشان ساخت: با این پروژه‌ها برای ۶ هزار و ۷۶۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر 933114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha