انتخابات مجلس خبرگان در استان فارس بدون هرگونه اسراف انجام شد

آیت الله دژکام گفت: در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در استان فارس هیچ گونه ریخت و پاش و اسراف رخ نداد و بنده از این مسئله خوشحال و ابراز رضایت دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 8 خرداد)، در دیدار با فعالان انتخابات نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جهرم، گفت: دشمنان اسلام هر روز برای نابودی نظام جمهوری اسلامی نقشه می کشند و  کشور ما همواره با این توطئه ها مواجه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه امروز سخن گفتن در مورد مباحثی که مبانی اسلامی دارد سخت و البته لازم است، افزود: مشکلات کشور با امید به آمریکا و کشورهای اروپایی برطرف نمی شود و باید در این اوضاع حواسمان باشد تا دین مان لطمه وارد نشود.

 

وی با اشاره به اینکه تفاوت نظام اسلامی با دیگر نظام های سیاسی دنیا در مسئله ولایت است، بیان کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم استوار بوده و مبنای آن انتخاب مردم است.

 

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه ولایت در عرصه تکوین به تمام موجودات عالم حاکم شده است، تصریح کرد: ما باید ولایت را بپذیریم و قبول کنیم که خداوند ولی است.

 

وی با اشاره به اینکه قبول ولایت یک روش دارد و در صدر اسلام پیامبر (ص) از مردم بیعت می گرفتند، خاطرنشان کرد: امروز انتخابات همان بیعت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه انتخابات خبرگان باید به نحوی متفاوت از دیگر انتخابات برگزار شود، تصریح کرد: ریخت و پاش و اسراف در انتخابات خبرنگان نباید جایگاهی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر خبرگان حداکثر احتیاط  را داشتیم تا در تبلیغات اسراف نشود، تاکید کرد: تنها یکصد بنر تبلیغاتی در کل استان توزیع شد و در شیراز نیز تنها 2 بنر نصب شد.

 

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه خوشحالم که در این انتخابات ریخت و پاش انجام نشد، اذعان کرد: درست است تبلیغات انتخابات به صورت مردمی انجام شده اما اسراف در آن وجود نداشته است.

 

وی در پایان عنوان کرد: ما بقی مبلغی که از تبلیغات انتخابات اضافه آمد پس از اجازه از صاحبان آن صرف امور خیر و کمک به نیازمندان شده است.

 

 

کد خبر 933133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha