هلال احمر ایران اسلامی جزو سه کشور برتر جهان است

گل افشان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران در دنیا، رتبه سوم را دارد، گفت: این نشان از توانمندی و احساس وظیفه نیروهای هلال احمر ایران دارد که برگرفته از آموزه های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « محمد گل فشان» پیش از ظهر امروز(8 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای نیروهای قوی و توانمند است، اظهار داشت: طرح 112 که اکنون در کشور در حال اجرا است، نوآوری و ابتکاری از سوی هلال احمر خراسان جنوبی است.

 

وی حضور پررنگ جوانان در هلال احمر را از ویژگی های مهم این نهاد دانست و گفت: حضور نیروهای داوطلب امدادگر و جوان در هلال احمر باعث شده تا کارهای بزرگی با هزینه کم در هلال احمر صورت گیرد.

 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران در دنیا، رتبه سوم، را دارد، گفت: این نشان از توانمندی و احساس وظیفه نیروهای هلال احمر ایران دارد که برگرفته از آموزه های اسلامی است.

 

«ناصرخوش خبر» معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه نجات جان انسانها که در هلال احمر مورد توجه است، برگفته از اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه وآله) است، گفت: هلال احمر با تکیه بر نیروهای جوان و مردمی در ماموریت های خود موفق است.

 

وی از نهادهای دخیل در امر مقابله با ویروس کرونا در استان تشکر کرد و گفت: خراسان جنوبی آمادگی و انسجام بالایی بین مدیران برای مقابله با حوادث وجود دارد.

 

همچنین «محمدرضا رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه هلال احمر متعلق به همه مردم است،  افزود: این نهاد پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.

 

وی گفت: خدمات هلال احمر در کشور باید سریع، به موقع و دقیق باشد تا پاداش دنیا و آخرت را برای امدادگران داشته باشد.

 

 

کد خبر 933136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha