جانمایی موقوفات در سامانه GIS در دستور کاراوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه جانمایی موقوفات در سامانه GISو شناسنامه دار شدن موقوفه ها و رقبات استان در دستور کار قرار دارد، گفت: دوماهه نخست امسال سند مالکیت هزار و ۳۰۰ رقبه اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(8خرداد) در جلسه کارگروه مشترک تثبیت مالکیت موقوفات مازندران با مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه قدردان تعامل و همکاری تمامی کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان به جهت پیگیری برای احیای موقوفات و تثبیت و جانمایی موقوفات در سامانه GIS هستیم، اظهار کرد: جانمایی موقوفات در سامانه GIS طی سال جاری، شناسنامه دار کردن و تثبیت مالکیت موقوفات یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان اوقاف است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه این استان حدود ۱۴ هزار موقوفه و بیش از ۱۹۰ هزار رقبه دارد،  گفت: سال گذشته ۱۴هزار و ۸۰۰ رقبه موقوفات مازندران دارای سند مالکیت شد.

 

وی به شیوع کرونا و تعطیلی ادارات در برخی از روزهای آغاز سال  99با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس اشاره کرد و افزود: در دوماهه نخست امسال سند مالکیت هزار و ۳۰۰ رقبه اخذ شده است.

 

«عباسعلی زارع»  نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان اوقاف و امورخیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک، تثبیت مالکیت و جانمایی موقوفات در سامانه GIS مازندران یکی از برنامه‌های اداره ثبت اسناد استان به‌شمار می‌رود و روسای ادارات ثبت باید نهایت همکاری را در راستای اجرای تفاهم نامه اوقاف و ثبت داشته باشند.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران اذعان کرد: تلاش داریم برای ثبت مالکیت اراضی وقفی استان کمک کار اوقاف و امورخیریه مازندران باشیم.

کد خبر 933163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha