تاکنون ۱۲۷۸۸ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند

احسان‌پور از شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب آمار جدید آمار کل مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به ۱۲ هزار و ۷۸۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (پنج‌شنبه ۸ خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در ۲۴ ساعت تعداد ۵۸۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از این تعداد ۴۵۶ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند افزود: با احتساب این آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ۱۲ هزار و ۷۸۸ نفر افزایش یافت.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم ۱۱ هزار و ۴۵۲ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

 

احسان‌پور یاد آور شد: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۵۱۴ نفر رسید.

 

کد خبر 933183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha