مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۶۲۴ نفر رسید

شیرانی از شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب بیماران جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس به ۶۲۴ نفر افزایش یافت.

«مجید شیرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۵۴۶ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این افراد چهار هزار و ۷۵۵ مورد نمونه‌گیری به صورت بستری و سرپایی انجام گرفته شد.

 

شیرانی، تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل را ۵۷۸ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد تا ۲ هفته پس از بهبودی باید در روابط اجتماعی خود با دیگران به توصیه‌های پزشکی توجه لازم را داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هم اینک ۲۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

شیرانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان ۲۹ نفر می باشد.

 

وی با تاکید بر رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، اظهار داشت: هرچند استان در خصوص شیوع ویروس کرونا نسبت به سایر استان ها در وضعیت بهتری قرار دارد اما همچنان خطر شیوع ویروس کرونا یک تهدید به شمار می‌رود و غفلت و بی‌احتیاطی می‌تواند وضعیت استان را به حالت قرمز و بحرانی تبدیل کند.

 

کد خبر 933191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha