مقابله بچه‌های مسجد حضرت سید الشهدا (ع) نقنه با کرونا

صادقی نسب گفت: با شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری و درگیر شدن شهرستان بروجن به این ویروس، کارگاه تولید ماسک توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی نقنه برای کمک به مراکز درمانی و نیازمندان راه اندازی شد و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

«محمدحسین صادقی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) نقنه با فراهم شدن تمامی امکانات برای کمک به پیشگیری از ابتلای مردم به این ویروس و قطع زنجیره انتقال جدای از ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، روزانه بیش از ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی نیز تولید می کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه راه اندازی شده است.

 

وی ابراز کرد: روزانه ۱۵ نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی با حضور در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه اقدام به تولید ماسک بهداشتی می کنند.

 

صادقی نسب گفت: این کارگاه که از ابتدای شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد همچنان با تعداد نفرات بیشتری به کار خود در تولید ماسک ادامه می دهد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: ماسک های تولید شده در بسته بندی های بهداشتی بین مراکز درمانی و خانواده های نیازمند در شهر نقنه توزیع می شود.

 

 

کد خبر 933323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha