فعالیت بسیاری از رشته های ورزشی آزاد اعلام شد

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: فعالیت بسیاری از رشته های ورزشی در شهرستان شیروان آزاد اعلام شد.

"محمدرضا برغمدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان  اظهارداشت: بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان، در شهرستان شیروان فعالیت باشگاه های ورزشی در تمامی رشته ها (غیر از بوکس، تکواندو، کاراته، جودو، کبدی، کشتی، ووشو، سبک‌های برخوردی ورزش های رزمی و استخر های سر پوشیده) آزاد است.

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان بیان داشت: پیش تر فعالیت رشته های بدنسازی و پرورش اندام به شرط تائید فضای فیزیکی توسط مراکز بهداشت شهرستان بلامانع اعلام شده بود.

 

 

برغمدی خاطر شان کرد: در این ابلاغیه همچنین پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در اماکن ورزشی ممنوع و ثبت نام در سامانه سلامت الزامی است و قبل از بازگشایی باشگاه ها همه کارکنان باید اقدام به تست PCR کنند.

 

 

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات نیازمند اخذ مجوز است، عنوان کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، باشگاه های بدن سازی شهرستان  شیروان با تاییدیه مرکز بهداشت شهرستان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به صورت انفرادی مجاز به فعالیت هستند.

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: ثبت نام همه اماکن ورزشی در سامانه salamat.gov.ir الزامی است و باشگاه های بدن سازی موظف اند قبل از شروع فعالیت نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

 

 

برغمدی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر نیز فعالیت ۲۰ رشته ورزشی انفرادی در شهرستان شیروان بلامانع اعلام شده بود.

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان تصریح کرد: قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست PCR الزامی است.

 

 

وی بیان کرد: فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی فوق بایستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

 

 

 

کد خبر 933378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha