فعالیت همه رشته های ورزشی غیر از رشته های پربرخورد آزاد است

منعم با بیان این که فعالیت همه رشته های ورزشی غیر از رشته های پربرخورد آزاد است، گفت: برگزاری و فعالیت ورزش هایی نظیر جودو، بوکس، کشتی و شنا همچنان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «رسول منعم» عصر امروز(یکشنبه 11خرداد) در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری سومین جلسه ستاد ورزش استان قم اظهار داشت: این جلسه همزمان با شانزدهمین جلسه ستاد ورزش کشور در رابطه با وضعیت ورزش در شرایط پسا کرونا برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با توجه به جلسه ستاد ورزش کشور که با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت، در مورد آخرین وضعیت فعالیت اماکن ورزشی نکاتی مطرح شد از جمله این که فعالیت های تمام رشته های ورزشی ورزشی به استثنای رشته های پر برخورد از سر گرفته خواهد شد.

 

وی فعالیت رشته های ورزشی نظیر کشتی، جودو، بوکس و استخرهای شنا را همچنان ممنوع اعلام کرد و یادآور شد: ذکر این نکته ضروری است که رشته های ورزشی تیمی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و ما در استان هیچ گونه مسابقه ای نخواهیم داشت مگر بازی های لیگ برتر.

 

منعم تصریح کرد: قبل از شروع به کار فعالیت های باشگاه ها و رشته های ورزشی همه کارکنان نسبت به تست و ثبت نام در سامانه مربوطه سلامت اقدام می‌کنند و این مسأله برای جلوگیری از شیوع کرونا قطعا در دستور کار هست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: ورزش های سالنی نیز دیروز مصوب شد که با رعایت کامل پروتکل ها باز گشایی شود، از این رو جوانان عزیز استان قم می‌توانند با رعایت کامل مسائل بهداشتی در سالن های ورزشی نظیر فوتسال، والیبال و بستکبال حاضر شده و فعالیت های خود را ادامه دهند.

کد خبر 934191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha