۳ پزشک تمام‌وقت به کادر درمانی بیمارستان حشمت رشت افزوده شد

یوسفی از افزوده شدن سه پزشک تمام‌‌وقت به بیمارستان فوق‌‌تخصصی قلب دکتر حشمت رشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رسول یوسفی» امروز(شنبه، ۱۰ خرداد)‌ از افزوده شدن سه پزشک متخصص تمام‌وقت به مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی قلب دکتر حشمت رشت خبر داد و گفت: این پزشکان، متخصص قلب و عروق هستند که با مرتبه دانشگاهی استادیاری و  به‌صورت ضریب  Kدرمانی از اسفند سال گذشته تاکنون در بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت مشغول به کار هستند.

 

مدیر بیمارستان فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت با بیان اینکه در این بیمارستان از ابتدای امسال تنها یک پزشک تمام وقت حضور داشت افزود: فرایند تشخیص و درمان در بیمارستان حشمت با توجه به تعداد زیاد مراجعین مطلوب نبود اما با پیگیری‌های انجام شده و افزودن پزشکان تمام‌وقت اکنون خدمات سلامت و درمان به بیماران با سرعت و کیفیت بالاتری ارائه می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بنا بر ضوابط قانونی، پزشکان تمام وقت در مراکز آموزشی و درمانی دولتی مکلف به حضور ۵۴ ساعت در طول هفته هستند تصریح کرد: این پزشکان مجاز به دایر کردن و فعالیت در مطب‌های خصوصی نیستند.

 

گفتنی است، بیمارستان فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت از سال ۴۹ در مرکز استان گیلان تأسیس‌شده و ۱۳۵ تخت درمانی فعال دارد و ماهانه بالغ‌بر پنج هزار نفر از خدمات درمانی آن بهره‌مند ‌می‌شوند.

 

کد خبر 933566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha