مشکل کمبود انسولین های قلمی بیماران دیابتی در البرز مرتفع می شود

غفارزاده با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از طرف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مشکل کمبود انسولین های قلمی بیماران دیابتی در البرز مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جلال غفارزاده» در جمع خبرنگاران در خصوص پیگیری های معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مشکل کمبود انسولین های قلمی بیماران دیابتی در البرز مرتفع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: شیوع بیماری کرونا زمینه ای را ایجاد کرد که طی آن بیماران دیابتی با وقفه صادرات اقلام دارویی به ویژه انسولین های قلمی روبه رو شدند.

وی توضیح داد: وقفه در بحث صادرات دارویی دیابت از یک طرف، از طرف دیگر با مسئله کاهش و محدودیت های تولیدی این دارو در داخل مواجه شدیم.

وی با اشاره به دپوی انسولین های قلمی تصریح کرد: دپوی داروهای وارداتی در گمرک یکی دیگر از مشکلات بیماران دیابتی در البرز و دیگر استان های کشور است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد: انسولین های قلمی ویژه بیماران دیابتی با اهتمام مسئولان امر از گمرک ترخیص شده است که پس از لیبل گذاری در اختیار شرکت های پخش قرار می گیرد.

کد خبر 933575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha