کمک های مومنانه در خوسف به ۲۷۱ میلیون تومان رسید

بشیری گفت: کمک های مومنانه مردم و خیرین در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی شهرستان خوسف به ۲۷۱ میلیون تومان رسید که بین اقشار آسیب پذیر ناشی از تبعات کرونا توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد علی بشیری» پیش از ظهر امروز (10 خرداد) در اختتامیه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این شهرستان اظهار کرد: از زمانی که رهبر انقلاب بر رزمایش مواسات و همدلی تاکید داشتند، همه مردم و خیرین، گروهای جهادی و سمن‌ها با محوریت امام جمعه شهرستان و سایر دستگاه‌ها پای کار آمدند و در این گوی و کار خدا پسندانه از هم سبقت گرفته اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ضمن تقدیر از همکاری تمامی نیروهای بسیجی و جهادی در رزمایش مواسات و همدلی، افزود: مردم همواره در تمامی عرصه ها در خط مقدم حضور داشته و در راستای فرمایشات رهبری لبیک گو هستند که نشان از ولایت پذیری آن ها دارد.

 

بشیری تصریح کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی تمامی شهرستان بسیج شده بودند و این رزمایش به بهترین نحو ممکن در چهار مرحله انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در سه مرحله قبل رزمایش مواسات و همدلی 135 میلیون تومان کمک مومنانه در قالب بسته های غذایی بین اقشار آسیب پذیر ناشی از تبعات کرونا توزیع شد، گفت: این کمک های مومنانه در اختتامیه این رزمایش به 271 میلیون تومان رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در چهارمین مرحله که جشن اختتامیه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه شهرستان خوسف است، 380 بسته مواد غذایی به ارزش 136 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 933630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha