برنامه آموزش و پرورش برای پیش دبستانی ها

حکیم زاده برنامه های آموزش و پرورش برای پیش دبستانی ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «رضوان حکیم زاده» در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان درباره آموزش نوآموزان در شرایط کرونایی گفت: یکی از برنامه های ما برای پیش دبستانی ها استفاده از  ظرفیت تلویزیون است که برنامه های  استاندارد وهماهنگ برای آموزش ها داشته باشیم تا فرایند توانمند سازی مربیان طی شود.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: این آموزش ها برای این است که مربیان در این شرایط خاص چه مهارت هایی باید داشته باشند که آموزش هایی ارایه دهند.

 

وی با بیان اینکه هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیردگفت: چون فرآیند در بستر تعاملی و اجتماعی  است.

 

وی افزود: اگر شرایط کرونایی ادامه دار باشد باید راه هایی پیدا کنیم که از بستر فناوری هم برای ارایه آموزش های لازم استفاده کنیم.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری سایر دستگاه ها اجازه نمی دهیم که کاهش ثبت نام در پیش دبستانی داشته باشیم. برای جبران این موضوع برنامه های پیش دبستانی را در ایام تابستان از طریق تلویزیون خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها همزمان با کلاس اولی‌ها است اما بازه زمانی ثبت‌نام آنها بیشتر است تا بتوانیم نوآموزان بیشتری را  به ویژه در مناطق محروم و دو زبانه جذب کنیم و تا پایان اردیبهشت 99، تعداد 70 هزار کلاس پیش دبستانی در کشور فعال بوده است.

 

 

کد خبر 933679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha