اردوی تفریحی جهادگران عرصه مقابله با کرونا کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از برگزاری اردوی تفریحی یک روزه جهادگران عرصه مقابله با کرونا کانون های مساجد شهرستان بیله سوار خبر داد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اردوی تفریحی یک روزه جهادگران عرصه مقابله با کرونا کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با حضور منطقه گردشگری رمضانلو برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: اعضای حاضر در این اردو طی دو ماه اخیر همکاری و همدلی بسیاری زیادی در مسئله مبارزه با بیماری کرونا به ویژه در رزمایش کمک مؤمنانه داشتند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: البته پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این اردو رعایت شده است و تلاش می شود تا با وضعیت موجود مبارزه با ویروس کرونا برنامه های فرهنگی و اردویی نیز برگزار شود.

 

 

ملکی افزود: برگزاری نشست هیأت اندیشه ورز کانون های مساجد شهرستان بیله سوار از دیگر برنامه های این اردوی تفریحی بود که برنامه های فرهنگی سال جاری در بین اعضای کانون نیز بحث و گفتگو شد.

 

وی اعلام داشت:  اقامه نماز البته به دلیل بیماری کرونا به صورت فرادا، فعالیت های ورزشی انفرادی، برگزاری مسابقه احکام و فرهنگی و پذیرایی از دیگر بخش های این برنامه ارودیی بود.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار بیان کرد: ائمه جماعات مساجد نیز در این اردو نوجوانان و جوانان مسجدی را برای افزایش روحیه جهادی و مشارکت در برنامه های فرهنگی همراهی کردند.

 

ملکی ادامه داد: امیدواریم با پایان شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه شاهد برپایی اردوهای اوقات فراغت همچون سنوات قبل در شهرستان بیله سوار باشیم.

 

کد خبر 933685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha