مسئولان استانی و کشوری روند صعودی بیماری کرونا در دزفول را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان را نگران‌کننده خواند و از مسئولان ذیربط استان و کشور خواست هرچه سریع‌تر در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

«حجت‌الاسلام سید محمد‌علی قاضی‌دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت قابل تقدیر است اما همه مشکلات را نباید تنها به مردم تعمیم داد بلکه باید مسئولان استانی و کشوری با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق‌تری روند صعودی بیماری کرونا در دزفول را در تهران مورد ارزیابی قرار دهند تا این شهرستان در روزهای آتی به لطف پروردگار و همکاری بیشتر مردم شاهد کاهش و توقف این بیماری منحوس باشد.

 

امام جمعه دزفول مبتلا شدن بیش از یکصد نفر از کادر درمانی این شهرستان به ویروس کرونا را ناشی از فشار مضاعف کادر درمانی و بهداشتی این شهرستان برشمرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت موجود، موجب تحلیل رفتن نیروی فکری و جسمی پرستاران و دیگر کادر درمانی شده به‌طوری‌که به ناچار باید از دیگر شهرهای استان نیرو طلبید.

 

وی در پایان اضافه کرد: انتظار این است به پاس مجاهدت و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع‌مقدس مسئولان استان و کشور نسبت به کنترل این بیماری به‌صورت اورژانسی و ویژه عمل کنند تا این شهرستان به لطف خدا بر مشکلات پیش رو فائق آید.

 

کد خبر 933805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha