هنرستان‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس  به تجهیزات و نرم افزارهای شبیه‌سازی مجهز  شدند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش یادگیری دانش آموزان و گرایش بیشتر آنان به فضای مجازی،هنرستان‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس به تجهیزات و نرم افزارهای شبیه‌سازی مجهز شدند.

«حمید رضا رخشانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: هنرستان ها و آزمایشگاه های مدارس سیستان و بلوچستان به ترتیبت به ۵۲۰ دستگاه کمک آموزشی و ۱۰۰ دستگاه کمک آموزشی مجازی مجهز شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش این تجهیزات و نرم افزارهای شبیه سازی ۱۰ میلیارد تومان است،ادامه داد: نرم افزارها، شبیه ساز دستگاه های آموزشی واقعی هستند که آزمایشات در دستگاه های آموزشی واقعی در این نرم افزار قابل اجرا هستند.

 

رخشانی تصریح کرد:  تجهیزات جدید دارای مشخصات از قبیل هزینه بسیار کم، قابلیت آموزش بالا، امکان بررسی تمامی حالت های تست به صورت کاملا تخصصی و سرعت عمل بالا هستند.

 

وی افزود: با اضافه شدن تجهیزات شبیه سازی به هنرستان ها و آزمایشگاه های مدارس ۸۰ درصد آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی دنبال می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین برای آشنایی هنرجویان هنرستان‌های استان با موتور و سیستم‌های جدید مکانیکی هم 3 دستگاه خودروی جدید برای این هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است.
 

وی افزود: آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نهاد ریاست جمهوری، بنیاد برکت و شرکت دانش بنیان تجهیز فرزانه در تهیه این تجهیزات نقش آفرینی کرده اند.

کد خبر 933879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha