کانون های مساجد یکی از سرمایه های غنی سازی اوقات فراغت

فلاح لاله زاری کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی از سرمایه های اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت عنوان کردوگفت: برگزاری کلاس های آموزش فرهنگی هنری خارج از چارچوب و مجوزهای لازم ممنوع است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ،« فرشید فلاح لاله زاری» در نشست ستاد اوقات فراغت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با مصوبه نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مسئول طرح غنی سازی اوقات فراغت این اداره کل شد گفت: در ابلاغ صادره برای فعالان غنی سازی اوقات فراغت رعایت نکات بهداشتی و مقررات و مصوبات ستاد کرونا باید مورد توجه و تاکید باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بایددر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت ایام تابستان مورد توجه ویژه باشد اضافه کرد: توسعه فعالیت ها وبرنامه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضروری است.

 

وی برای اجرای هرچه بهتر طرحهای اوقات فراغت اطلاع رسانی و تبلیغات شهری را ضروری و مهم خواند و بیان کرد: در این خصوص سامانه ای نیز باید طراحی و فعال شود تا اطلاع رسانی این فعالیت ها به صورت مناسب انجام شود.

 

فلاح با تاکید بر اینکه خانواده ها برای استفاده از کلاس های اوقات فراغت در مباحث فرهنگی و هنری باید به مراکز رسمی و دارای مجوز مراجعه کنند افزود: برگزاری کلاس های آموزش فرهنگی هنری خارج از چارچوب و مجوزهای لازم ممنوع است و خانواده ها باید به این مساله توجه کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان کانون های فرهنگی هنری مساجد، انجمن ها، موسسه های قرآنی ، اموزشگاههای آزاد هنری، و موسسه های فرهنگی هنری را از پایگاههای اوقات فراغت در استان سمنان دانست و گفت: از ظرفیت آموزش و پرورش برای شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود.

 

کد خبر 934041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha