شناسایی ۳۰ مورد ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان از شناسایی ۳۰ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی خبر داد.

سید « محمد جمالیان» با اشاره به شناسایی 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۳۰ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۳ مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۷ مورد نیز در ساوه بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با اشاره به اینکه ۲۱ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند، افزود: ۲مورد نیز در بیمارستان بستری شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: تعداد هر ۷ مورد مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان ساوه نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

 

جمالیان اضافه کرد: از تعداد ۲ هزار و ۱۳۳ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۵۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱ هزار و ۴۳۸ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک ادامه داد: در این ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس به  ۱۷۲ نفر رسیده است.

کد خبر 934141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha