مناطق آزاد به حیاط خلوت واردکنندگان غیرقانونی و بی رویه تبدیل شده اند

احمدیان با بیان اینکه مناطق آزاد به نوعی «حیاط خلوت» تبدیل شده اند، گفت: این حیاط خلوت برای کسانی است که غیرقانونی و بی رویه واردات می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «علیرضا احمدیان» عصر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در گفتگوی 18 و 30 دقیقهشبکه خبر سیما به توضیح درباره مخالفت با گسترش و توسعه مناطق آزاد پرداخت و با بیان اینکه با فلسفه وجودی مناطق آزاد و جریانی که موجب رونق تولید می‌شود مخالف نیستیم، گفت: مناطق آزاد به نوعی «حیاط خلوت» تبدیل شده اند و این حیاط خلوت برای کسانی است که غیرقانونی و بی رویه واردات می‌کنند.

 

مشاور اتحادیه پوشاک با اشاره به اینکه با توجه به نامگذاری سال جاری باید همه ساختار‌ها و مدل‌های اقتصادی کشور نیز در خدمت همین جهش تولید باشد، گفت: جوان‌های ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شغل هستند و ارکان کشور نیز باید اهمیت آن را مدنظر قرار دهند.

 

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مناطق آزاد در رونق اقتصاد کشور گفت: این مناطق دارای نقش مهم و راهبردی برای اقتصاد کشور در جهت تولید اشتغال و سیاست‌های کشور در برنامه ششم توسعه هستند اما متاسفانه در این زمینه خوب کار نشده و مدیران بیشتر نگاه اقتصادی و تجاری به این عرصه داشته اند./

کد خبر 934211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha