بررسی شخصیت انقلابی و قرآنی امام خمینی(ره) در «عروج روح‌الله»

ویژه برنامه «عروج روح‌الله» با هدف بررسی شخصیت انقلابی و قرآنی امام خمینی(ره) روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه جاری به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبکه ی رادیویی قرآن همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه "عروج روح الله" را از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بصورت زنده تقدیم شنوندگان می کند.

 

در این برنامه شخصیت انقلابی امام خمینی(ره) توسط استاد زمانی(کارشناس) مورد بررسی قرار می گیرد.

 

پخش کلام امام خمینی(ره)، کلام مقام معظم رهبری در مورد شخصیت انقلابی گری امام خمینی(ره)، فراز تلاوت و بیان نکگاتی پیرامون موضوع برنامه در قالب تکست توسط گوینده از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش، به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد نیز برنامه "عروج روح الله" با هدف بررسی شخصیت قرآنی امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح بصورت زنده در قالب مستند پخش خواهد شد.
کارشناسی حسن رحیمیان پیرامون شخصیت آن امام همام

 

مداحی، فراز تلاوت، کلام امام خمینی(ره)، گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد در قالب آیتم و همچنین بررسی قیام خونین ۱۵ خرداد از جمله آیتم های این ویژه برنامه می باشد.

 

این برنامه کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و گویندگی کتایون درویشی ۱۴ و ۱۵ خردادماه از ساعت ۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع شنوندگان می رسد.

کد خبر 934330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha