۱۹۱ واحد صنفی غیر بهداشتی در جهرم پلمب شدند

رحمانیان از پلمب تعداد ۱۹۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه 12 خرداد)، در جمع خبرنگاران با اشاره به پلمب فروشگاه های مواد غذایی در 2 ماه گذشته به سبب عدم رعایت اصول بهداشتی، گفت: در این مدت از واحدهای میوه فروشی، فست فود، کافه، قصابی، نانوایی و فروشگاه های مواد غذایی بازدید و تعداد 368 اخطاریه به واحدهایی که در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی کرده بودند، اخطاریه داده شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه همچنین 191 واحد صنفی نیز پلمب شده است، افزود: بیشترین اخطاریه و پلمب واحدهای صنفی مربوط به نانوايی، خواربارفروشی، مرغ فروشی، ميوه فروشی، كافه و قصابي از بيشترين مكان هايي بوده است.

 

وی با اشاره به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی واحدهای صنفی، بیان کرد: مردم باید از متصدیان این واحدها بخواهند نسبت به رعایت فاصله فیزیکی مشتریان تاکید کرده تا از تراکم جمعیت جلوگیری شود.

 

رحمانیان، جهرم را از شهرهای با میزان آلودگی بالا در بیماری «کرونا» عنوان کرد و گفت: ماندگاری این ویروس در جامعه بسته به رفتار مردم و رعایت اصول بهداشتی دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه نباید بی توجهی به اصول بهداشتی از سوی صاحبان صنوف دیده شود، تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس «کرونا»، هر فرد به عنوان سفیر سلامت نقش موثری در جامعه دارد.

کد خبر 934336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha