عملیات طرح های ورزشی و عمرانی در شیروان به اتمام رسید

بخشدار مرکزی شیروان گفت: عملیات اجرایی تعدادی از طرح های ورزشی و عمرانی بخش مرکزی شیروان به اتمام رسید.

«سیده زینب جهان مطاع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه عملیات طرح های ورزشی و عمرانی در شیروان به اتمام رسید، اظهارداشت: این طرح های مزبور که از چندین سال قبل شروع شده و در حال انجام بود، اخیرا با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

 


بخشدار مرکزی شیروان بیان داشت: همچنین به تازگی عملیات ساخت سالن ورزشی روستای رزمغان و زمین چمن ورزشی روستای مشهد طرقی با پنج میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

 

جهان مطاع عنوان کرد: همچنین سالن ورزشی چندمنظوره روستای مشهد طرقی با ۶۰۰ مترمربع مساحت و هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد تا پس از پایان ویروس کرونا، اهالی روستا از آن استفاده کنند.

 


وی خاطرنشان کرد: در بخش بنیاد مسکن آسفالت معابر، سنگ فرش و بازگشایی روستای ملاباقر، افتتاح بازگشایی معابر روستای مشهد طرقی علیا و سفلی با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دکل و ساختمان اینترنت دیجیتال با ۶ میلیارد ریال و پارک این روستا با ۱.۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 


بخشدار مرکزی شیروان آسفالت روستای رضا آباد غربی و زوارم، سنگ فرش و معابر روستای اسلام آباد، بازگشایی و تعریض جاده اصلی روستای چلو، بازگشایی ۱۲ هزار متر از معابر روستای پیرشهید و جابجایی تیرهای برق را از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در بخش مرکزی عنوان کرد.

 


جهان مطاع تصریح کرد: با افتتاح و کلنگ زنی طرح های مزبور در بخش مرکزی این شهرستان، سه هزار خانوار مشتمل بر بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار شده یا می شوند.

 


وی گفت: طی سال های قبل در پیپیگیری های انجام شده از وزیر ورزش و جوانان، 16 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های ورزشی این شهرستان تخصیص یافت.

 

 

وی اظهار داشت: اعتبار تخصیص داده شده برای طرح های ورزشی گود امیرآباد، گود باستانی، سالن ورزشی روستای كوسه بخش سرحد، سالن ورزشی روستای مشهد طرقی بخش مركزی و سالن چند منظوره است.

 


بخشدار مرکزی شیروان با بیان اینكه سالن چند منظوره شامل خانه گود، خانه ووشو، تكواندو و غیره است، گفت: با توجه به هزینه های بالای طرح ها با اعتبارات تخصیص داده شده گود امیرآباد، گود باستانی و سالن چند منظوره به اتمام خواهد رسید.

 


جهان مطاع آغاز عملیات طرح های مزبور را از سال 93 تا 96 عنوان كرد و افزود: تاكنون برای ساخت طرح های ورزشی ذكر شده بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار از محل های مختلف هزینه شده و هم اكنون این طرح ها بین 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

 

 

 

کد خبر 934353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha