ادامه رزمایش مواسات و همدلی در بروجرد

موکب جوانان بروجرد همچنان یاری رسان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کروناست.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، با شیوع ویروس کرونا در جامعه خیرین، مردم توانمند و جوانان جهادی و انقلابی آستین همت را برای مقابله با بحران کرونا بالا زده و در قالب های مختلف همچون ضدعفونی از اماکن عمومی، کمک به نیازمندان، ضدعفونی منازل مردم و دستگیری از نیازمند بالا زدند.

 

در پی سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، طرح رزمایش  مواسات و همدلی در سرلوحه فعالیت گروه های جهادی و مردم توانمند، خیرین و ارگان ها و نهادهای مردم نهاد قرار گرفت.

 

در ماه مبارک رمضان طی چندین مرحله در سراسر کشور و استان لرستان بسته های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

جوانان بروجردی هم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب طرح مواسات و همدلی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

جوانان بروجردی در دستگیری از همنوعان و نیازمندان جامعه

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، افزود: در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب طرح رزمایش و همدلی در سرلوحه کار موکب جوانان بروجرد قرار گرفته است.

 

مرحله پنجم توزیع بسته های غذایی توسط موکب مردمی جوانان بروجرد

 

 

«حسین اصالت پور» با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان طی چهار مرحله بسته های غذایی و پک های بهداشتی بین نیازمندان بروجردی توزیع شده است، اظهار داشت: امروز مرحله پنجم توزیع مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان بروجرد برگزار شده است.

 

وی افزود: در این مرحله وجه نقد ( کارت هدیه بانکی)، گوش، برنج، مواد غذایی و بسته میوه ویژه کودکان در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.

 

 

اصالت پور از ادامه رزمایش مواسات و همدلی در این موکب مردمی خبرداد و ابراز کرد: در این موکب مردمی با جذب مشارکت های مردمی در راستای دستگیری از نیازمندان تلاش می شود.

 

وی از تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان این شهرستان خبرداد و افزود: جمعی از نیازمندان شهرستان بروجرد بعد از شناسایی تحت حمایت ماهانه موکب مردمی جوانان بروجرد قرار گرفته اند.

 

اصالت پور همچنین از ادامه تلاش های فعالان این موکب در راستای مقابله با بحران کرونا خبرداد و گفت: همچنان عملیات ضدعفونی از منازل بیماران کرونایی شهرستان بروجرد، خیابان های و معابر و همچنین اماکن عمومی  انجام می شود.

 

وی از راه اندازی ایستگاه توزیع مواد ضدعفونی صلواتی در شهرستان بروجرد خبرداد و ابراز کرد: به همت جوانان جهادگر و بسیجی عضو موکب جوانان بروجرد و حمایت خیرین و افراد توانمند مواد ضدعفونی به صورت صلواتی در شهرستان بروجرد در اختیار نیازمندان و افراد مراجعه کننده به این ایستگاه قرار می گیرد.

 

 

اصالت پور با بیان اینکه تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم می مانیم، اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد به در کنار مردم بودن و به مردم خدمت کردن افتخار می کند.

 

مردم خیر و نیکوکار استان لرستان و شهرستان بروجرد همانند دیگر حوادث که همواره مشتاقانه  به یاری هم وطنان در سراسر کشور شتافته اند، در بحران کرونا هم با رعایت پروتکل ها بهداشتی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کردند و در لبیک به دستور رهبر معظم انقلاب جهت برگزاری هرچه بهتر طرح مواسات و همدلی کمک کردند.

کد خبر 934382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha