نسخه آزمایشی دوره مجازی آموزش قرآن در موسسات  قرآنی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فدیعمی گفت: محیطی در شبکه اسکای روم که یکی از شرکت‌های پیام‌رسان و ارتباطی داخلی است برای راه‌اندازی نسخه آزمایشی دوره‌های قرآنی در موسسه بیت‌الزهرا اجرا می‌شود.

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا همچنان در حال افزایش است و موسسات قرآنی نمی‌توانند فعالیت‌های خود را تعطیل کنند، درصدد راه‌اندازی محیطی در فضای مجازی برای برگزاری دوره‌های مجازی هستیم.

 

مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: این فضا محیطی در شبکه اسکای روم یکی از شرکت‌های پیام‌رسان و ارتباطی داخلی است و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن پخش همزمان سه ویدئو است؛ این قابلیت مشکل ارتباط مدرس، هنرجو و موضوع درسی را برطرف می‌کند.

 

وی با بیان اینکه تعداد همزمان کاربران این شبکه 30 و 60 نفره هستند افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام شده موسسه قرآنی بیت‌الزهرا یک دوره مجازی را به‌صورت آزمایشی در این محیط برگزار می‌کند که ثبت‌نام این دوره از 12 خرداد آغاز شده است.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی با اشاره به اینکه این دوره به‌صورت آزمایشی برای رفع ایراد دوره‌های مجازی برگزار می‌شود ابراز کرد: در صورت موفقیت‌آمیز بودن و استقبال مطلوب علاقه‌مندان سایر دوره‌های موسسات قرآنی به این شکل برگزار خواهند شد.

 

وی عنوان این دوره را آموزش یاری تدریس قرآن کریم بیان کرد و اذعان داشت: علاوه بر این جلسات قرآن خانگی با عنوان نورالثلقین در حال ساماندهی است که این جلسات به صورت شبکه‌ای در ادارات تبلیغات انجام می‌شود.

 

مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان با اشاره به نزدیکی  مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم یاد آور شد: فعالیت جامعه قرآنی به‌صورت منظم در حال انجام است و اساتید در حال آماده‌سازی قاریان برای شرکت در این دوره از مسابقات هستند.

 

کد خبر 934665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha