هنرمندان پاسدار آرمان های امام راحل و شهدا هستند

منصوربیگی با بیان اینکه هنرمندان نقش مهمی در راستای پاسداری از آرمان های امام راحل و شهدا دارند، گفت: زبان هنر یکی از تاثیرگذارترین ابزارها در راستای ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، صبح امروز(۱۳ خرداد) در مراسم رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام راحل، اظهار کرد: این مراسم با تعامل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و بسیج هنرمندان استان برگزار شده است.

 

«حجت الله منصوربیگی»  یادآور شد:  هدف این نهادهای فرهنگی با تعامل بیش از پیش طی ۲ سال گذشته بر این بوده است که از هنرمندان متعهد و انقلابی که آثاری را با مضامین آرمان های امام راحل و شهدا، پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و  ارائه محتوای دینی و فرهنگی خلق می کنند در حد توان حمایت شود.

 

وی یادآور شد: در سالگرد  ارتحال امام راحل نیز مراسم رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام راحل اثر  استاد صادق اکبری از هنرمندان برجسته استان  برگزار می شود که  لازم است از زحمات این هنرمند متعهد انقلابی تقدیر شود که بی شک آثار هنری هنرمندان متعهد نقش مهمی در راستای ترویج ارزش های انقلاب و به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام تصریح کرد: صادق اکبری به عنوان یک هنرمند ایلامی در طی سالیان گذشته با خلق آثاری در زمینه های مختلف از جمله تمثال شهید سردار قاسم سلیمانی، تمثال شهدا و علمای انقلابی استان، تصویرگری در حوزه عاشورا و اربعین حسینی و انقلاب اسلامی حضوری فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی داشته است.

 

منصوربیگی با اشاره به اینکه امید است که همه هنرمندان استان در عرصه هنر انقلاب اسلامی گام بر دارند، یادآور شد:  هنرمندان با خلق آثار هنری می توانند از فرهنگ و ارزش های انقلابی پاسداری کنند و ما نیز  به عنوان یک سرباز ولایت دست هنرمندان استان که در راستای نشر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند را به گرمی می فشاریم.

 

وی با بیان اینکه زبان هنر یکی از تاثیرگذارترین ابزارها در راستای ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های خطیر سازمان بسیج هنرمندان حمایت از آثار هنری فاخر  متناسب با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تمثال مبارک حضرت امام راحل اثر استاد صادق اکبری با حضور مسئولان استانی رونمایی و این اثر به فرمانده سپاه ناحیه ایلام در راستای تقدیر از تلاش های مجموعه سپاه در امر مبارزه با کرونا اهدا شد.

 

کد خبر 934823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha