رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام راحل در ایلام

در مراسمی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال جانگداز امام راحل، از تمثال مبارک بنیانگذار انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(۱۳ خرداد) در این مراسم، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال جانگداز امام راحل، برنامه هایی با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی در مرکز استان برگزار شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل در بستر فضای مجازی برگزار می شود، تصریح کرد:  غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان با شکوه تمام در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

وی با اشاره به  رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام راحل اثر هنرمند برجسته استان استاد صادق اکبری، یادآور شد: این برنامه با همکاری  سازمان بسیج هنرمندان استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای ارج نهادن به آرمان های امام راحل و ترویج و توسعه ارزش های انقلابی برگزار شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در تلاش است که از آثار هنرمندان متعهد و انقلابی که در زمینه توسعه و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به خلق اثر می پردازند در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی حمایت کند و این آمادگی در سطح استان وجود دارد.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های فرهنگی و هنری استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنرمندان و اصحاب هنر نقش مهمی در راستای توسعه و بسط آرمان های امام راحل با بهره گیری از ابزارهای مختلف هنری دارند و امید است که هنرمندان استان در این زمینه بیش از گذشته وارد صحنه شوند.

 

گفتنی است در این مراسم از تمثال مبارک حضرت امام راحل اثر استاد صادق اکبری از هنرمندان برجسته استان با حضور فرمانده سپاه ناحیه ایلام، مسئولان بسیج هنرمندان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، حوره علمیه استان، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.

 

 

کد خبر 934838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha