راه اندازی اینترنت خانگی با چهار برابر سرعت در شیراز

سهرابی گفت: راه اندازی اینترنت خانگی با چهار برابر سرعت در شیراز، نصب ۳۲ سایت ارتباطی جدید در شیراز، احداث ۲۷ سایت ارتباطی در مسیر های جاده ای فارس و اختصاص ۳۵ میلیاردتومان برای تکمیل پوشب اینترنت مناطق روستایی از برنامه های ما در این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی» امروز (سه شنبه 13 خرداد) در جلسه کمیسیون فناوری، اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه این اتاق که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، گفت: راه اندازی اینترنت خانگی با چهار برابر سرعت در شیراز، نصب 32 سایت ارتباطی جدید در شیراز، احداث 27 سایت ارتباطی در مسیر های جاده ای فارس و اختصاص 35 میلیاردتومان برای تکمیل پوشب اینترنت مناطق روستایی از برنامه های ما در این اداره کل است.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تحول مثبتی در عرصه آموزش های مجازی شده به طوری که در روند تحول در عرصه فعالیت های مجازی بسیار با شتاب بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، «نظام الدین خوارزمی»، هم به ارائه گزارش پیرامون پورتال جامعه کسب و کارهای اینترنتی استان فارس به نام «فارس بی» پرداخت.

رئیس نظام صنفی رایانه ای استان فارس اضافه کرد: «فارس بی»، به عنوان بانک جامع و یکپارچه اطلاعات کسب و کار ای آنلاین استان فارس با هدف گرد هم آوردن کسب و کار های اینترنتی استان فارس در شرایط شیوع ویروس کرونا، رفع نیازهای ضروری و به حداقل رساندن حضور و مراجعه مردم به واحدهای صنفی وهمچنین رونق دهی کسب و کارهای بومی است.

کد خبر 935074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha