مشکلات ایران فقط به دلیل تحریم و جنگ نابرابری است که امریکایی‌ها علیه ایران بپا کرده اند

شکسپیر با اشاره به اینکه ماهیت تحریم‌ها جنگ است، گفت: مشکلات ایران فقط به دلیل تحریم و جنگ نابرابری است که امریکایی‌ها علیه ایران بپا کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «رودنی شکسپیر» شب گذشته (سه شنبه 13 خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به بررسی اندیشه‌های حضرت امام و اجرایی شدن سیاست‌های اقتصا‌د مقاومتی منطبق با الگوی امام پرداخت و با اشاره به اینکه انگلیس علاقه ای به ایجاد استقلال در ایران نداشت، گفت: طرف های غربی برجام نمی خواستند تحریم ها برداشته شود از این رو ایران باید متکی به ظرفیت‌های خودش باشد.

 

کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی از لندن درباره مشکلات موجود در ایران اینگونه توضیح داد که این مشکلات فقط به دلیل تحریم و جنگ نابرابری است که امریکایی‌ها علیه ایران بپا کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ماهیت تحریم‌ها جنگ است، گفت: زمانی که از تحریم می گوییم یعنی یک کشور نابود می‌شود بر این اساس است که ایران باید بر استقلال خود همواره تاکید کند و نباید به کشور‌های غربی مانند آمریکا و انگلیس متکی باشد.

 

شکسپیر در ادامه صحبت های خود در این برنامه خبری بر لزوم تکیه ایران به ظرفیت های داخلی خود تاکید کرد و گفت: ایران باید از تحریم‌ها عبور کند و بر روی داشته‌ها و توانمندی‌های خود تکیه کنند.

 

وی با بیان اینکه ایران کشوری دارای منابع عظیم نفت و گاز است، خاطرنشان کرد: بر اساس این ظرفیت ها ایران می‌تواند همواره بر روی استقلال خود متکی و پافشاری کند./

 

کد خبر 935158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha