چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری در قزوین به نام شهید بابایی افتتاح شد

چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری در استان قزوین در پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) و به نام شهید عباس بابایی نامگذاری و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «حجت الله غلامی» در مراسم آغاز به کار این مرکز نیکوکاری بیان کرد: مرکز نیکوکاری به هیچ عنوان قالب اداری و عنوانی کمیته امداد امام (ره) را ندارد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در واقع این مرکز یک محل فعالیت مردمی است که افراد فعال در آن تنها با هدف رضای الهی و خدمت به محرومان تلاش می کنند تا گامی در مسیر خدمت به نیازمندان بردارند.

 

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری محل فعالیت کسانی است که شادی خود را در شادی دیگران می بینند، کسانی که برای برداشتن باری از دوش دیگران علاقه و اشتیاق دارند.

 

غلامی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری اغلب با محوریت مساجد راه اندازی می شود البته در همه مراکز نیکوکاری مردم اداره کننده این مراکز هستند در نتیجه کمیته امداد جز نظارت بر کار این مراکز دخالتی در جریان فعالیت آنها ندارد.

در ادامه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: امروز شاهد فعالیت چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری هستیم که در پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) آغاز به کار می کند.

 

«فرزاد فرهادی» اظهارکرد: این مرکز نیکوکاری به نام خلبان مومن، متعهد، شجاع و نیکوکار قزوینی ثبت شد که در کنار دلاورمردی ها، در عرصه کمک به نیازمندان پیشتاز بود.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا کار جمع آوری صندوق های صدقات و خدمت به نیازمندان را به مراکز نیکوکاری واگذار کند که تاکنون بخشی از این کار انجام شده است.

 

کد خبر 935178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha