برگزاری دوره مجازی مبانی مهدویت توسط کانون شهید مصطفی خمینی در اهواز

حجت‌الاسلام بزرگیان از برگزاری دوره تکمیلی مبانی مهدویت به‌صورت مجازی با حضور ۵۰ نفر در کانون شهید مصطفی خمینی اهواز خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره مهدویت را از بنیاد ملی مهدویت دریافت خواهند کرد.

«حجت‌الاسلام محمد بزرگیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اقدامات جهادی کانون شهید مصطفی خمینی اهواز در چند محور انجام شده که توزیع بیش از 180 بسته معیشتی به ارزش 300 هزارتومان میان نیازمندان مهم‌ترین اقدام در روزهای گذشته بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز با بیان اینکه همه هزینه‌های تهیه و جمع‌آوری این بسته‌های معیشتی از سوی خیرین جمع شده افزود: در کنار آن با همکاری پایگاه بسیج بانوان کارگاه تولید ماسک و دستکش راه‌اندازی و تولیدات این کارگاه به‌صورت رایگان میان شهروندان توزیع شد که این اقدام همچنان ادامه دارد.

 

وی از برگزاری دوره مجازی مهدویت با حضور یکی از اساتید بنیاد مهدویت قم در این کانون خبر داد و ابراز کرد: دوره مقدماتی مهدویت با هدف آشنایی مبانی موعود و حضرت حجت (عج) در 20 جلسه به‌صورت مجازی برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.

 

حجت‌الاسلام بزرگیان با اشاره به اینکه بیش از 50 نفر از نوجوانان این کانون در این دوره شرکت کردند اذعان داشت: در این دوره فایل مربوط به موضوعات توسط استاد دوره ارسال و شرکت‌کنندگان پس از گوش دادن سوالات خود را می‌پرسند؛ این دوره در شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه دوره تکمیلی مبانی مهدویت اکنون با شرکت 50 شرکت‌کننده در حال برگزاری است تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره مهدویت را از بنیاد ملی مهدویت دریافت خواهند کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز درباره برگزاری دوره‌های تابستان یاد آور شد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره تابستانه این کانون در فضای مجازی هستیم اما در صورتی که از شدت شیوع این ویروس کاسته شود این دوره را با تلفیقی از حضوری و غیرحضوری با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار می‌کنیم.

 

کد خبر 935222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha