ترویج تفکر و ایده های امام خمینی (ره) به نسل جدید ضرورتی انکارناپذیر است

حجت الاسلام خوشرو گفت: ترویج تفکر و ایده های امام خمینی (ره) و تبیین آنها برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام « مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: انقلاب اسلامی به همت جوانان و اقشار مختلف و با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و اکنون هم باید نسل جوان انقلاب که امام راحل را ندیده است؛ با این اندیشه ها مانوس شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: اندیشه و افکار امام راحل چراغ راه هدایت ما در عرصه‌های مختلف بوده و هست و باید امروز بیش از پیش این اندیشه ها در جامعه  تبیین شود.

 

وی اظهار کرد: نسل امروز تشنه آموختن است و باید ارزش ها و اندیشه های امام راحل توسط مربیان و اثرگذاران جامعه در دل و جان جوانان ریشه کند.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: ترویج تفکر و ایده های امام خمینی (ره) و تبیین آنها برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر یادآور شد: امام خمینی (ره) با تاسی از ائمه اطهار(ع) و قیام عاشورا انقلاب اسلامی ایران را با پیروزی بر طاغوت پایه‌گذاری کرد و اکنون الگوی همه جهانیان و همه مسلمانان و آزادگان است.

 

وی اضافه کرد: رهبری امام راحل همراه با مقاومت و ایستادگی  مردم که در سایه رهبری این مرد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران  بر انقلاب ما حاکم شده است؛ موجب شد تا قدرت پوشالی شرق و غرب به هم ریخته شود.

 

حجت الاسلام خوشرو تصریح کرد: امروز ایران اسلامی ما با رهبری امام راحل و در ادامه راهشان رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری بر قله های رفیع جهان است و همچنان شاهد قدرت نمایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم.

کد خبر 935294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha