خداباوری، مردم محوری و استکبار ستیزی سه ویژگی بارز امام خمینی ( ره) بود

امام جمعه اسفراین گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های بارز امام خمینی( ره) و عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ "حجت الاسلام والمسلمین قدیر محمدیان" امروز چهاردهم خرداد در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: در مکتب سیاسى امام خمینی ( ره) معنویت از سیاست جدا نیست.

 


امام جمعه اسفراین افزود: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حاصل توکل بر خدا و چنگ زدن بر ریسمان الهی است.

 


حجت الاسلام محمدیان با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام خمینی(ره) گفت: خدا باوری، اخلاق مداری و استکبار ستیزی از خصوصیات بارز امام خمینی(ره) بود.

 


وی افزود: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

 



وی همچنین با اشاره به سالگرد قیام ۱۵ خرداد گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

 


مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد با حضور مردم و مسئولان شهرستانی و رعایت پروتکل های بهداشتی در اسفراین برگزار شد.

 


شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.


 

کد خبر 935301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha