نمایندگان مجلس با وضع قوانین گلوگاه فساد رشوه خواری و تبعیض را ببندند

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می بایست با وضع قوانین محکم و جامع، گلوگاه فساد، رشوه خواری و تبعیض را در کشور ببندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۶ خرداد حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با وضع قوانین محکم و جامع، گلوگاه فساد، رشوه خواری و تبعیض را در کشور ببندند.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به شروع کار مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در مسیر خدمت به مردم، خشنودی دل رهبر معظم انقلاب و اصلاح قوانین محکم و جامع، راهی دشوار در پیش رو دارد، دعا می کنیم از این امتحان سربلند بیرون بیاید.

وی ضمن تشکر از زحمات کمالی پور نماینده سابق و آرزوی موفقیت برای اعظمی نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: امید است قالیباف این فرمانده دوران دفاع مقدس به همراه نمایندگان خانه ملت، در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و مردم کشور در عرصه معیشت و فرهنگ خوش بدرخشند و در این راستا گامی محکم و بلند بردارند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: ما برای هر سیاستی که مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران و مطابق سیاست حضرت آقا باشد احترام قائل هستیم و اگر نماینده فعلی جیرفت و عنبرآباد از این سیاست پیروی کند ما از وی حمایت می کنیم، نماینده فعلی به دلیل دارا بودن تخصص کشاورزی، امید است به وضعیت وخیم کشاورزی در این شهرستان های جیرفت و عنبرآباد پایان دهد.

خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به اعتراض گسترده در آمریکا، افزود: امروز با اوضاع آشفته آمریکای مدعی پاسداشت حقوق بشر، دنیا افول قدرت پوشالی آمریکا را نظاره گر است و مردم آمریکا بیدار شده و به خیابان ها آمده اند تا احتضار سیاست بد رئیس جمهور آمریکا را رقم زنند و این گویای افول این کشور است.

وی تصریح کرد: تقابل آمریکا با ایران از عجز آن به شمار می آید اما آنچه پیروزی ایران را رقم زده، یقینا ایستادگی مردم، قدرت رهبری و قدرت موشکی ایران است و ان شاءالله به زودی نظاره گر محو اسرائیل و پیروزی اسلام در سراسر دنیا باشیم.

حجت الاسلام سالاری ضمن توصیه به تقوای الهی، عنوان کرد: تقوا، سرمایه شرافت و کمال واقعی برای انسان ها است.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: طبق کلامی گرانسنگ از علامه جعفری(ره)، ارزش انسان به عشق و ارادت او نسبت به چیزهایی که پیرامون او در دنیا می باشد، سنجیده می شود یعنی اگر کسی عشقش به خداوند متعال است ارزشش به اندازه خداوند است.

 وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) و سالروز آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: امام راحل اقیانوسی آرام و دارای ثبات عقیده بود و هیچ چیز از حوادث خوب و بد دنیا، هیچگاه ایشان را متلاطم نکرد.

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: امام راحل نمونه بارز خداباوری و خداترسی بودند که الحق آخر نیز به ملکوت اعلی پیوستند.

خطیب جمعه عنبرآباد بیان کرد: ولایت فقیه در نظام اسلامی که از یادگاران بی بدیل امام راحل محسوب می شود، نقشی کلیدی در سوق دادن امت به سوی ارزش ها دارد و درب ارزش ها را بروی امت گشوده و درب ضد ارزش ها را نیز مسدود می کند بنابراین ما باید از خداوند به خاطر دادن نعمت رهبری شجاع، بصیر، مقتدر و الهی شکر گذاری باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی بیش از سه ماهه نماز جمعه در عنبرآباد، اظهار کرد: طبق کلامی از مولای متقیان، شکر خداوند متعال کلید افزایش نعمات می باشد بنابراین ما شاکر برگزاری مجدد نماز جمعه ای هستیم که صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام سالاری در خاتمه یادآور شد: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، پس از شیوع کرونا نماز جمعه در عنبرآباد تعطیل شد و ان شاءالله از این پس در عنبرآباد نماز جمعه برگزار می شود.

کد خبر 935562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha