تحول عظیم اقتصادی مستلزم نترسیدن از دشمن است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: ما هر کجا از دشمن نترسیدیم موفق شده ایم، در جنگ سخت از دشمن نترسیدیم و تحول عظیمی رقم زدیم اکنون نیز باید در جنگ اقتصادی از دشمن نترسیم تا بتوانیم تحول عظیم اقتصادی را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۶ خرداد حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، با بیان این مطلب که ما هر کجا از دشمن نترسیده ایم موفق شده ایم، گفت: در جنگ سخت از دشمن نترسیدیم و تحول عظیمی رقم زدیم اکنون نیز باید در جنگ اقتصادی از دشمن نترسیم تا بتوانیم تحول عظیم اقتصادی را آغاز کنیم.

امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: اقدام شجاعانه فرزندان انقلاب اسلامی در دریای کارائیب از افتخارات ما است که توانستند از دل ناوهای آمریکا گذشته و به ونزوئلا برسند.

وی اضافه کرد: در گذشته فرزندان ما چه زیبا دشمن را زمین گیر کرده و از بین بردند و در حال حاضر نیز  در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم، ما باید جنگ را به بیخ گوش دشمنان بکشانیم و اولین اقدام خط شکن را فرزندان دلیر انجام این سرزمین انجام دادند.

حجت الاسلام نجنو بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، اولین حکومت مردم سالاری دینی، اولین قدرت شکننده در خاورمیانه و اولین کشوری است که در اوج تحریم به فناوری نانو دست یافته و همچنین اولین کشوری بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در دریای کارائیب شکست داد، اینها مدال های افتخار انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه قلعه گنج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: اگر یک جمله یا کلید واژه از سخنان حضرت آقا بیان کنیم، آن واژه تحول است، امام راحل، امام تحول بود و ما باید از سبک و سیره امام خمینی (ره) درس بگیریم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، شروطی را بیان کرده و فرمودند؛ اگر بخواهیم در اقتصاد کشور تحولی ایجاد شود باید بند ناف کشور از نفت قطع شود، بارها معظم له هشدار دادند که وابستگی ما به نفت اشتباه می باشد.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: رهبری در جایی فرمودند؛ خودتان را از وابستگی به نفت خارج کرده و به تولید اهمیت دهید و همواره می فرمایند؛ از این دشمن نترسید که یکی از شروط تحول، نترسیدن است.

امام جمعه قلعه گنج ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، ابراز کرد: بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه پس باید برای راهیابی و رسیدن به بهشت، برنامه ای را تنظیم کرده و خودمان را از گناه  پاک کنیم زیرا گناه همچون سدی مانع رسیدن به سعادت و کمال می شود بنابراین ما باید به هر نحوی که شده سد گناه را بشکنیم تا درهای رحمت خدا به سوی ما گشوده شود

وی تاکید کرد: ما در دنیا در خواب غفلت هستیم و لحظه مرگ از این خواب بیدار شده و متوجه می‌شویم که عمر ما به پایان رسیده و چیزی دستگیرمان نشده است پس تا دیر نشده باید به منظور اندوختن توشه ای برای آخرت، با برنامه ریزی تلاش کنیم.

 حجت الاسلام نجنو بیان کرد: مولا امیرالمومنین علیه السلام چه زیبا فرمود؛ بدانید بهای جانهاى شما جز بهشت جاودان نیست، به کمتر از آن نفروشید.

خطیب جمعه قلعه گنج عنوان کرد: در آیات ابتدای سوره طلاق خداوند به بندگان هشدار می‌دهد و می فرماید؛ هر کس از حدود خدا تجاوز کند در حق خودش ظلم کرده و خود را از سعادت و بهشت جاودان ممنوع کرده است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از تلاش های  شبانه روزی مدافعان سلامت تاکید کرد: همگی باید دست در دست یکدیگر دهیم و زنجیره ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم بنابراین از مردم درخواست داریم به منظور حفظ سلامت خود و سایرین پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 935569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha