برنامه های تابستانی کانون شهدای گمنام آستارا تشریح شد

تابش برنامه های تابستانی کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام شهرستان آستارا را تشریح کرد.

«وحید تابش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کانون شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) در نظر دارد تا در تابستان ۹۹ اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را با برگزاری برنامه های مختلف قرآنی، ورزشی و فرهنگی و هنری غنی سازی کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا افزود: کلاس های درسی، آموزش قرآن، برگزاری جلسات کتاب و کتابخوانی با محوریت ارزش های دینی و اسلامی، آموزش شطرنج، آموزش و تمرینات فوتسال، جلسات بصیرت افزایی با موضوعات سیاسی و اجتماعی، جلسات تفسیر قرآن کریم، نقل حدیث و آشنایی با احکام، برگزاری مسابقات ورزشی و آموزش مجریگری و فن بیان از مهم ترین برنامه هایی است که کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام برای اوقات فراغت نوجوان و جوانان تدارک دیده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین در طول ایام تابستان مسابقات ورزشی در رشته های مختلف اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در طول ایام تابستان اعزام نوجوانان و جوانان به اردوهای تفریحی و زیارتی نیز پیش بینی شده است.

 

تابش خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی و برنامه های پیش بینی شده برای ایام تابستان زیر نظر اساتید مجرب برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در کلاس ها و برنامه های کانون شهدای گمنام همه روزه هنگام نماز مغرب و عشاء به مسئول اجرایی برنامه ها، امیر رجایی در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) مستقر  مراجعه و ثبت نام کنند.

 

تابش گفت: کلاس ها و برنامه های اوقات فراغت تابستانی با مشارکت پایگاه بسیج شهید شیارکار برگزار می شود.

کد خبر 935911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha