کمبود آب مهمترین دغدغه مردم تنگستان

رفیعی‌پور گفت: یکی از مهمترین دغدغه مردم شهرستان تنگستان با گرم شدن هوا کمبود آب می باشد که گذر از این بحران نیازمند همراهی مردم و مسئولان می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «عبدالحسین رفیعی‌پور» روز شنبه (17 خرداد) در نشست بررسی مشکلات آب شهرها و روستاهای تنگستان اظهار داشت: مهمترین مشکل و دغدغه در این شهرستان کمبود آب است و گذر از این بحران نیازمند همراهی مردم و مسئولان است.

 

فرماندار شهرستان تنگستان ادامه داد: کاهش بحران آب در کوتاه مدت نیازمند افزایش سهمیه ورودی آب شهرستان و قطع انشعابات خانه باغ‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز و مدیریت توزیع است.

 

رفیعی‌پور با تاکید بر اینکه خط انتقال و شبکه توزیع آب تنگستان دچار فرسودگی است خواستار شد: دهیاران باید در اجرای طرح نوسازی و بهسازی خط انتقال و شبکه توزیع آب با آب و فاضلاب این شهرستان همکاری کنند.

 

وی به دغدغه مردم شهر اهرم در خصوص کیفیت و کمبود آب اشاره کرد و خواستارشد:  باید در راستای رفع کمبود آب شهر اهرم تلاش های لازم صورت گیرد و آب ورودی این شهر در برخی از محله‌ ات مورد آزمایش قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه پروژه‌های احداث مخازن شهر دلوار و بنه گز فعال می باشند اظهار داشت: اما پروژه آب شیرین کن دلوار با وجود همه پیگیری‌های صورت گرفته پیشرفت فیزیکی خوبی ندارد که امیدواریم سرمایه‌گذار طرح نسبت به انجام به موقع آن اقدام کند.

 

کد خبر 935933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha