نماینده مجلس یازدهم با امام جمعه گناوه دیدار کرد

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم جمعه شب با حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» جمعه شب (16 خرداد) در دیدار با امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم اولویت کاری برای ما نمایندگان است و مسئولان نیز در هر جایگاهی با نگاه خدمت به مردم مورد حمایت خواهند بود اظهار داشت: با تمرکز روی اولویت‌ها و استفاده از همه توانمندی‌های محلی و همراهی مردم و مسئولان باید در راستای حل مشکلات منطقه گام برداشت.

 

 

*گره گشایی از مشکلات مردم و تلاش برای رضایتمندی آنان، مهم‌ترین هدف مسئولان است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناسایی و دسته بندی اولویت‌ها با همفکری و همراهی امام جمعه و دستگاه‌های اجرایی و جلسات با مسئولان و مردم در دستور کار است، ادامه داد: مهم‌ترین هدف مسئولان، کار برای مردم و گره گشایی از مشکلات برای رضایتمندی آنان است.

 

 

«حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی» نیز در این دیدار با بیان اینکه رئیس و نمایندگان مجلس یازدهم از روز اول بنا را بر گره گشایی از مشکلات مردم گذاشته‌اند و امیدواریم تلاش‌های خوبی انجام شود فزود: خدمتگزاری و حل مشکلات مردم و توجه به محرومان از مهمترین موارد در ابعاد مکتب امام خمینی (ره) است و آنچه امروز وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند حرکت در جهت ابعاد مکتب ایشان می باشد.

 

 

*دیدگاه منفی نسبت به موضوع ملوانی و کالای  همراه ملوان در سطح کلان کشور باید برداشته شود

امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه مشکل اصلی و اولویت اول در این شهرستان  معیشت و کسب و کار مردم است که از طریق دریا تامین می شود، تصریح کرد: دیدگاه منفی نسبت به موضوع ملوانی و کالای  همراه ملوان در سطح کلان کشور باید برداشته شود، البته هیچکس با قاچاق کالا موافق نیست اما  نباید به این بهانه کار و زندگی و معیشت مردم تعطیل شود.

 

 

*نباید با تصمیم‌های غیرکارشناسی برای مردم  سختی و مشکلات بیشتر ایجاد کرد 

وی با تاکید بر اینکه موضوع قاچاق نباید ابزاری علیه ساحل نشینان باشد، تصریح کرد:  تصمیم‌هایی در سطح کشور گرفته می‌شود که همه زوایای امر را در نظر نمی‌گیرند و در این شرایط نباید با تصمیم‌های غیرکارشناسی برای مردم  سختی و مشکلات بیشتر ایجاد کرد.                         

 

 

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر اینکه در این برهه حساس برای حل مشکل معیشت مردم باید چاره اندیشی شود، ادامه داد: باید همه مسئولان مرتبط کشوری و استانی در هفته پیش رو تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای از سرگیری فعالیت کسب و کار ساحل نشینان بیاندیشند و در این برهه حساس برای حل مشکل معیشت مردم چاره اندیشی شود.

 

 

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا بیش از ۳ ماه کسب و کار و شغل تجارت و ملوانی و معیشت مردم در این دیار که به وابسته به دریا است تعطیل شده ادامه داد: در حالی که در این منطقه اشتغال موثر و پایدار دیگری وجود ندارد توجه به معیشت مردم از طریق دریا و تجارت و ملوانی لازم و ضروری است و مسئولان باید در حل مشکلات ساحل نشینان توجه ویژه داشته باشند.

 

 

وی  خاطر نشان کرد: مردم شهرستان گناوه در آستانه نوروز که بهترین زمان برای رونق کسب و کار درآمد آنها بود به منظور حفظ سلامت هموطنان و همشهریان، مغازه‌های خود را تعطیل و در زمینه تامین بسته‌های حمایتی و  اقلام بهداشتی کمک‌های بسیاری کردند.

 

 

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باید هم صدا برای رفع این مشکلات و گره گشایی از آن تلاش کنند، یادآور شد: موضوع فاضلاب و لزوم تکمیل آن از اولویت‌های دیگر در شهرستان گناوه است که نیاز به اعتبار دارد و باید هر چه سریع‌تر تکمیل و مشکلات آن برطرف شود.

 

 

امام جمعه گناوه در پایان این دیدار اظهار داشت:  امیدواریم با همدلی، همفکری  و کارآمدی در عرصه مدیریت و نظارت و با تعاملی که بین مسئولان شهرستان و استان وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم گام‌های موثری برداشته شود.

کد خبر 935941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha