ضرورت اجرای طرح غربالگری سازمان یافته ویژه رانندگان در بوشهر

شجاعی پور گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است که رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بوشهر به صورت سازمان یافته غربالگری شوند.

«حسن شجاعی پور» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با تاکید بر ضرورت اجرای طرح غربالگری سازمان یافته ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: تا کنون غربالگری سازمان یافته در زمینه بیماری کرونا از رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بوشهر صورت نگرفته ‌‍است.

 

سرپرست سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر در راستای حمایت از قشر رانندگان تاکسی فعال در شهرستان بوشهر تعداد ۵۰ راننده که بیشترین فعالیت را در دوره شیوع بیماری کرونا داشته‌اند، برای دریافت تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به بانک سامان معرفی شدند

 

شجاعی پور به فعالیت تعداد نزدیک به ۲۰۰ تاکسی در شهرستان بوشهر اشاره کرد و افزود: رانندگان تاکسی یکی از اقشار زحمتکش جامعه می باشند که در زمان شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند و لازم است در راستای حمایت  از این قشر تلاش هایی صورت گیرد.

 

وی به اقدامات حمایتی ویژه رانندگان آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در جهت حمایت از راننده‌های تاکسی که به سبب شیوع بیماری کرونا و کاهش درآمد در شهرستان بوشهر متضرر شده بودند، بسته‌های معیشتی میان آن ها توزیع شد.

 

سرپرست سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵۰ کارت هدیه در میان رانندگان تاکسی و ۵۰ کارت هدیه در میان رانندگان سرویس مدارس توزیع شد است.

 

کد خبر 935957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha