توزیع ۳ هزار بسته کمک معیشتی میان مددجویان شهرستان دشتی

لطفی گفت: با همکاری مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار تعداد ۳ هزار بسته کمک معیشتی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا در شهرستان دشتی توزیع شد.

«احمد لطفی» روز شنبه (17 خرداد) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در بوشهر، اظهار داشت: در راستای حمایت از ممدجویان کمیته امداد و افراد آسیب دیده در جهت شیوع بیماری با همکاری خیرین و مردم نوع دوست شهرستان دشتی تعداد 3 هزار بسته کمک معیشتی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: با مشارکت خیران  و دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر در همین مدت نیز ۲۰ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های مددجو و اقشار آسیب پذیر شهرستان دشتی توزیع گردید.

 

وی با اشاره به اینکه کار کمک رسانی و توزیع بسته های معیشتی با مشارکت خیران و شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان دشتی ادامه دارد خواستار شد: از مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار و همچنین نهاد های حمایت شهرستان دشتی در خواست می شود که در خصوص حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمیته امداد را یاری نمایند و هرشخص و نهاد در حد توان خود در این مسیر گام بردارد.

 

لطفی اظهار داشت: مردم با فرهنگ و متدین استان بوشهر در تمامی برهه های حساس هرگاه که احساس کنند نیاز به حضور و نقش آفرینی آن ها می باشد به صورت خود جوش به میدان می آیند و حماسه می آفرینند.

 

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک های مومنانه اقدام خداپسندانه ای می باشد که با حفظ کرامت انسانی از خانواده هایی که در راستای شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند و در مشاغل خود متضرر گردیده اند از آن ها حمایت به عمل می آید .

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در پایان این گفتگو ضمن قدردانی از همکاری مسئولان، خیران، دفتر مقام معظم رهبری و آستان قدس رضوی در تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم خانواده‌های مددجویان دشتی خواستار شد: با توجه شرایط به  وجود آمده در سطح جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا و ضرورت حمایت از خانواده های مددجو و آسیب پذیر از خیرین و نهاد های حمایت در خواست می شود که کمیته امداد را در این مسیر همراهی کنند.

 

کد خبر 935972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha