برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزی در  ۹۷ حوزه استان ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزی در ۹۷ حوزه استان ایلام خبر داد و گفت: امتحانات با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

«رضا زینی وند مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور امتحان نهایی دانش آموزان این استان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از دیروز آغاز شده است.

 

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، امسال برگزاری امتحانات با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری صندلی ها، استفاده الزامی ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی حوزه امتحانات قبل و بعد از امتحان، جلوگیری از تجمع دانش آموزان و … انجام می‌شود.

 

زینی وند مقدم با بیان اینکه در این امتحانات ۶ هزار و ۱۷۲ دانش آموز در ۹۷ حوزه امتحانی حضور دارند، افزود: میانگین تعداد دانش آموزان در یک روز در حوزه‌های امتحانی سراسر استان ۱۲۰ نفر است.

 

وی گفت: آزمون هماهنگ کشوری پایه دوازدهم از تاریخ ۱۷ خردادماه لغایت شانزدهم تیرماه برگزار و با توجه به برنامه‌ وزارت آموزش و پرورش نکات لازم در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گندزدایی مدارس به مدیران مناطق و شهرستان‌ها یادآوری شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید نیز بنابر دستور العمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت بیماری کرونا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

 

کد خبر 936097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha