لزوم آسیب‌شناسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در چهل سال گذشته

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آسیب‌شناسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در چهل سال گذشته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد رضا دشتی اردکانی» به دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در دفتر این نهاد در شهرستان اردکان حاضر شد و پای درد دل مسئولین و فعالین این تشکل فعال دانش آموز نهاد نشست.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به سابقه طولانی مدت اعلام موجودیت و فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از باسابقه ترین تشکل های دانش‌آموزی، گفت: با وجود تنگناهای گوناگون انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فعالیت های خوبی در دوران مختلف به همت این تشکل صورت گرفته است.

وی بیان کرد: آسیب های چهل سال پیش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تاکنون باید مورد بررسی، تجزیه و تحلیل از سوی دست اندرکاران امر قرار گیرد تا آسیب ها و عیوب حل و رفع شود.

دشتی اردکانی با بیان اینکه مدیریت های جوان در این گونه تشکل ها می تواند راهگشا باشد اظهار داشت: هم افزایی و تعامل دستگاه های مرتبط برای انجام کار تربیتی و فرهنگی در شهرستان اردکان بسیار حائز اهمیت و مهم است و می بایستی این تعامل بین اتحادیه و سایر دستگاه ها برقرار شود.

همچنین مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در پایان این جلسه لوح تقدیر دبیر کل این اتحادیه را به منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس یازدهم اهداء کرد.

کد خبر 938170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha