لزوم میدان دادن به دانش آموزان در راستای تربیت مدیران آینده

ذاکرین بر لزوم میدان دادن به دانش آموزان در راستای تربیت مدیران آینده تاکید کرد و گفت: هویت بخشی به دانش آموزان در مسئولیت پذیری آنان موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «روح الله ذاکرین»، امروز (یکشنبه 18 خرداد) در دیدار با امام جمعه جهرم با اشاره به اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، گفت: از اهداف این اتحادیه زمینه سازی و تسهیل کردن فضا برای فعالیت دانش آموزان در ابعاد سیاسی و الهی است تا بتوانند کارها را با قوت بیشتری دنبال کنند.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس با اشاره به میدان دادن به دانش آموزان در راستای تربیت مدیران آینده، افزود: وقتی به دانش آموزان هویت بدهیم به نحو احسن کار را انجام و دنبال می کنند.

 

وی با اشاره به تدوین یک منظومه فکری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و تهیه سندهایی به تفکیک پسران و دختران، بیان کرد: قصد ما حرکت بر اساس این سندها با نگاه دقیق و خوب نسبت به کارهای تربیتی در راستای تحقق اهداف است.

 

ذاکرین با تاکید بر لزوم فعال شدن شعبه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: این مهم به سبب وجود استعدادهای مستعد در دانش آموزان شهرستان جهرم ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه سعی و تلاشمان این بوده که نیروهایی تربیت کنیم که پایبند به آرمان‌های انقلاب و نظام باشند، تصریح کرد: سعی داریم بتوانیم با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب موثر واقع شویم.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس با اشاره به اینکه نگاه ما بیشتر بر اساس تعامل با نهادها و ارگان ها، است، خاطرنشان کرد: سعی کردیم به واسطه تعاملات و هم افزایی ها کارها را به پیش ببریم که با وجود مشکلات مالی اما کارها با نحو احسن در جریان است.

کد خبر 936394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha