کانون‌های مساجد خاستگاه مناسبی برای پایه‌گذاری تمدن اسلامی هستند

رضوانی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی را تمرینی برای رسیدن به خودباوری، بصیرت و شعور دانست و گفت: این مراکز می‌توانند یک خاستگاه و جایگاه مناسب و پویا برای پایه‌گذاری تمدن اسلامی و موضوعات فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سعید رضوانی» امروز (یکشنبه ۱۸ خرداد) در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما خوزستان اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری به عنوان یک ستون و پایه معرفی کردند، بحث پایه‌گذاری تمدن اسلامی و ایرانی است که با نام جمهوری اسلامی مزین است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان افزود: یکی از بسترهای این شاخصه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند که می‌توانند خاستگاه و جایگاهی مناسب و پویا برای پایه‌گذاری تمدن اسلامی و موضوعات فرهنگی در این مراکز باشند که امیدواریم این هدف محقق شود.

 

وی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در زمینه‌‌های مختلف فرهنگی و دینی را تمرینی برای رسیدن به خودباوری، بصیرت و شعور دانست و تصریح کرد: بسیاری از شهدای ما همچون شهید محمد تاجبخش یا مستقیما با کانون‌های مساجد ارتباط داشتند یا از این بستر و ظرفیت بهره‌مند شدند.

 

کد خبر 936244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha