شمار کرونایی های هرمزگان به ۵۶۰۵ رسید/ ثبت ۳۴۱ مورد مثبت و یک فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته

دکتر فرشیدی از افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان هرمزگان به پنج هزار و ۶۰۵ نفر خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۴۱ مورد مثبت کرونا در این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « حسین فرشیدی » در گفتگویی خبری به تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان هرمزگان پرداخت و اظهار کرد: از شروع خطر اپیدمی، چهار هزار و ۲۱ نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شده اند که از این تعداد سه هزار و ۴۸۲ نفر ترخیص شده اند و ۲۷۷ نفر همچنان بستری هستند که از این تعداد، ۲۰۵ نفر ایزوله و ۳۶ نفر در ICU هستند که (شش نفر از بیماران بستری در آی سی یو  بدحال هستند)  و ۳۶ نفر در بخش های عادی بستری می باشند.

 

وی افزود: از این تعداد و برخی از افراد به صورت سرپایی که ۲۲ هزار و ۷۳۳ نفر بودند تا کنون به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده که پنج هزار و ۶۰۵ نفر مثبت اعلام شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ نفر بهبود یافته اند ۱۳۵ نفر بستری هستند و دو هزار و ۴۴۲ نفر تحت مراقبت خانگی، پنج نفر در مرکز تکمیل درمان و ۷۳ نفر فوت کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به مثبت شدن تست کرونا ۳۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: طی این مدت همچنین یک نفر فوتی داشتیم که خانم ۶۶ ساله با سابقه فشار خون بالا از بندرعباس بود.

 

وی ۱۵۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ امروز را زن و ۱۸۶ نفر را مرد اعلام کرد و گفت: بندرعباس ۱۷۰ نفر، میناب  ۳۶  نفر، بندرلنگه   ۳۵  نفر، قشم   ۳۲  نفر، جاسک ۲۷ نفر، سیریک   ۱۵  نفر، حاجی آباد ۹ نفر، رودان   ۸  نفر، خمیر   ۴  نفر، بستک   ۴  نفر و کیش ۱  نفر توزیع ویروس کرونا مثبت امروز در استان هرمزگان را شامل می شوند
 

کد خبر 936343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha