توزیع ۱۲۰ تن برنج طرح تنظیم بازار در جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار و کمک به مردم برای تهیه این کالای اساسی با قیمت پائین تر، با رایزنی سهمیه ۱۲۰ تن برنج طرح تنظیم بازار جذب شد.

«محسن مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار و همچنین کمک به مردم برای تهیه این کالای اساسی با قیمت پایین تر، با رایزنی و پیگیری های انجام شده، سهمیه توزیع 120 تن برنج پاکستانی در جنوب کرمان از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته شده و میزان سهمیه جذب شد.

معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان افزود: بر اساس سرانه جمعیت هر شهرستان، از این میزان سهمیه 50 تن مربوط به شهرستان جیرفت و مابقی در شهرستان های دیگر جنوب کرمان جذب شده و با قیمت هر کیسه 10 کیلویی مبلغ 900 هزار ریال در حال توزیع می باشد.

وی تاکید کرد: در شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کووید 19، برای حفظ سلامت همشهریان، جلوگیری از ایجاد صف و راحتی در دسترسی مردم، بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، در 35 نقطه از شهر جیرفت برنج طرح تنظیم بازار در حال توزیع می باشد.

مشایخی ضمن درخواست از مردم، اظهار کرد: از مردم خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و سایرین، از ایجاد صف های طولانی خودداری کرده و هر خانواده بر اساس نیاز خود از سهمیه برنج استفاده کند.

معاون بازرگانی سازمان صمت در خاتمه تصریح کرد: برای رفاه حال مردم جنوب کرمان، این سازمان در حال رایزنی و پیگیری های مجدد برای دریافت سهمیه مجدد برنج و توزیع آن می باشد.

کد خبر 936458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha