برگزاری جشنواره" از چشم دختران ببینیم" باعث تصمیمات بهتری برای مدیریت شهری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: برگزاری دومین جشنواره ملی عکس " از چشم دختران ببینیم " باعث می شود تصمیمات بهتری برای شهر گرفته شود و شهر دلخواه و مورد پسند قشر جوان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان ایمان محمدآبادی دوشنبه(۱۹خرداد) در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه ریزی اصلی جشنواره"از چشم دختران ببینیم" بر عهده  شهرداری است و مهمترین مسئله این جشنواره مشارکت بانوان در بحث مدیریت شهری است؛ وقتی از دختران و قشر جوان و نوجوان نام برده می شود یعنی کسانی که با مسائل روز جامعه درگیر هستند و  مجموعه مدیریت شهری می تواند دغدغه های این قشر را مورد توجه قرار دهد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری دوره ای را پشت سر گذاشته که امکان دارد از یک سری فعالیت ها غفلت کرده باشد و برگزاری جشنواره می تواند به کلید خوردن و اجرای فعالیت های مغفول کمک کند.

 

 

 

وی افزود: مسئولین شهری دغدغه های دیگری دارند اما مواردی به لحاظ فرهنگی، زیباسازی و احتیاجات قشر جوان و نوجوان نیاز است که از نگاه خود جوانان به این مسائل  پرداخته شود ممکن است مدیریت شهری از چیزی که نیاز قشر جوان است غفلت کرده باشد که در اینجا از خودشان مشارکت گرفته می شود.

 

 

محمدآبادی ادامه داد: دختران و بانوان در این جشنواره با ارسال عکس هایی، هم بحث توانمندی ها و زیبایی های شهری و جامعه را به تصویر می کشند  و هم ممکن است نازیبایی های جامعه را به تصویر بکشند و بر اساس نتیجه گیری  از عکس ها و آثار آنان، مجموعه شهرداری به این نتیجه می رسد که قسمتی از شهر باید اصلاح، ترمیم و درست شود  و قسمت هایی هم که مورد توجه بوده باید تقویت شود که این باعث می شود تصمیمات  بهتری برای شهر گرفته شود و شهر دلخواه و مورد پسند  قشر جوان باشد.

 

 

 

وی افزود: این جشنواره امسال ملی است سال گذشته شهرستانی بود و نتایج خوبی گرفته شد؛ از عکس ها و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در حوزه زیباسازی، دیوارنگاری ها و ... بهره گرفته شد ضمن اینکه از افراد شرکت کننده و صاحبان آثار برگزیده هم در اجرای طرح های مدرن استفاده شده است.

 

 

محمدآبادی با بیان اینکه کسانی که  شرکت می کنند آثارشان آنالیز و بررسی می شود و در اختیار بقیه مدیران شهری و کشوری جهت ساماندهی دغدغه های قشر جوان و نوجوان قرار می گیرد؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره تداوم یابد و در کشور جریان ساز باشد تا مدیریت شهری سراسر کشور مدرن و بر اساس نیازهای روز جوانان برنامه ریزی کند.

 

 

وی مشارکت اقشار مختلف جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: برگزاری جشنواره ها می تواند منجر به تقویت و شناخت توانمندی ها و استعدادها در جامعه شود.

کد خبر 936473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha