اقامه نماز جمعه بعد از ۱۱۰ روز تعطیلی در شهرستان آران و بیدگل

مسؤول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نخستین نماز جمعه سال ۱۳۹۹ شهرستان آران و بیدگل این هفته در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین نماز جمعه سال ۱۳۹۹ شهرستان آران و بیدگل، ۲۳ خردادماه در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: بر این اساس، نماز جمعه این هفته پس از ۱۱۰ روز تعطیلی به علت شیوع کرونا، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در  شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد برگزار خواهد شد.

 

عبدلی افزود: تمهیدات لازم توسط ستادهای نمازجمعه در این مناطق برای اقامه این آیین عبادی سیاسی فراهم شده است.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: نمازگزاران می توانند با رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در مراسم عبادی سیاسی شرکت کنند.

 

پس از همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ در ایران و با تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و همچنین ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل، مصلاهای نماز جمعه این شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع این بیماری از هفته اول اسفند ۱۳۹۸ بسته شدند./

کد خبر 936551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha