توزیع ۷۰۰ بسته بهداشتی میان اهالی مناطق محروم سیستان و بلوچستان

الطافی گفت: به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» جهرم، تعداد ۷۰۰ بسته بهداشتی و ۵۰۰ بسته مواد غذایی میان اهالی مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به خدمات بنیاد خیریه «موج مهربانی» جهرم به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان در روزهای کرونایی، گفت: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم به ویژه مناطق تحت پوشش بنیاد خیریه «موج مهربانی»، در ایام شیوع ویروس «کرونا» نیز توسط این انجمن فعالیت هایی انجام شده است.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» جهرم افزود: در روزهای اخیر 300 بسته بهداشتی به منظور حمایت از خانواده های کم بضاعت مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: این بسته ها حاوی اقلامی همچون ماسک، الکل و دستکش است که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» میان خانواده های مستمند توزیع شده است.

 

الطافی بیان کرد: همچنین در توزیع بسته های بهداشتی، تعداد 400 بسته نیز میان اهالی منطقه قصرقند استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های غذایی به منظور حمایت از خانواده های کم بضاعت این منطقه از کشور، خاطرنشان کرد: در این زمینه تعداد 500 بسته مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» در پایان گفت: برای تهیه این بسته ها هزینه ای افزون بر 10 میلیون تومان به همت خیران و نیکوکاران صرف شده است.

 

کد خبر 936609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha